Novinky

Jak správně řešit reklamace

Martina Opletalová
Jak správně řešit reklamace
15.
ČVN
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ve spolupráci organizace GLE o.p.s, Okresní hospodářské komory Olomouc a Advokátní kanceláře Pelikán Krofta Kohoutek proběhl dne 14. 6. 2017 v prostorách BEA Campusu Olomouc v rámci pravidelného cyklu vzdělávacích seminářů pro podnikatele seminář Jak správně řešit reklamace - řešení reklamací a další povinnosti podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli. Seminář podnikatele seznámil s platnou právní úpravou v oblasti prodeje zboží a služeb, konkrétně v oblasti správného vyřizování reklamací a souvisejícími povinnostmi ve vztahu ke spotřebiteli. Lektorem semináře byl expert nejen na spotřebitelské právo – Mgr. Tomáš Pelikán. O zájmu podnikatelů svědčila nejen téměř vyčerpaná kapacita semináře, ale i dlouho trvající diskuze nad konkrétními problémy z praxe. Děkujeme všem zúčastněným a také partnerům a těšíme se na příští shledání. Seminář - Jak správně řešit reklamace
  • června 2017, 9:45 – 14:45
  • Tento rok se v rámci cyklu seminářů účastnilo již více než 40 firem, s celkovým počtem účastníků téměř 100 osob.
  • Semináře probíhají již 4 rokem, pravidelně každý rok
  • V Olomouci se seminář konal poprvé
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid columns="3" post_type="attachment" items_quantity="" images="1299,1297,1296" orderby="post__in" items_gap="" items_layout="gallery_default" img_size="us_600_600_crop" overriding_link="popup_post_image" breakpoint_1_cols="3" breakpoint_2_width="768px" breakpoint_3_width="480px" breakpoint_2_cols="3" breakpoint_3_cols="2"][/vc_column][/vc_row]

novinky

nejbližší akce

partneři OHK olomouc

generální partner

strategický partner

hlavní partneři

partneři