[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ve spolupráci organizace GLE o.p.s, Okresní hospodářské komory Olomouc a Advokátní kanceláře Pelikán Krofta Kohoutek proběhl dne 14. 6. 2017 v prostorách BEA Campusu Olomouc v rámci pravidelného cyklu vzdělávacích seminářů pro podnikatele seminář Jak správně řešit reklamace - řešení reklamací a další povinnosti podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli.
Seminář podnikatele seznámil s platnou právní úpravou v oblasti prodeje zboží a služeb, konkrétně v oblasti správného vyřizování reklamací a souvisejícími povinnostmi ve vztahu ke spotřebiteli.
Lektorem semináře byl expert nejen na spotřebitelské právo – Mgr. Tomáš Pelikán.
O zájmu podnikatelů svědčila nejen téměř vyčerpaná kapacita semináře, ale i dlouho trvající diskuze nad konkrétními problémy z praxe.
Děkujeme všem zúčastněným a také partnerům a těšíme se na příští shledání.
Seminář - Jak správně řešit reklamace
- června 2017, 9:45 – 14:45
- Tento rok se v rámci cyklu seminářů účastnilo již více než 40 firem, s celkovým počtem účastníků téměř 100 osob.
- Semináře probíhají již 4 rokem, pravidelně každý rok
- V Olomouci se seminář konal poprvé
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_grid columns="3" post_type="attachment" items_quantity="" images="1299,1297,1296" orderby="post__in" items_gap="" items_layout="gallery_default" img_size="us_600_600_crop" overriding_link="popup_post_image" breakpoint_1_cols="3" breakpoint_2_width="768px" breakpoint_3_width="480px" breakpoint_2_cols="3" breakpoint_3_cols="2"][/vc_column][/vc_row]