Reklamace

Jak správně řešit reklamace – odborný seminář

Víte, na co má spotřebitel ze zákona právo? Co po vás může požadovat a co už je nad rámec jeho zákonných práv? Přijďte si poslechnout jak řešit reklamace se spotřebiteli. Seminář pořádá organizace GLE ve spolupráci s OHK Olomouc a advokátní kanceláří Pelikán Krofta Kohoutek.

Seminář účastníky seznámí s platnou právní úpravou vyřizování reklamací při prodeji zboží a souvisejícími povinnostmi ve vztahu ke spotřebiteli. Dozvíte se, jak předcházet vzniku chyb, které mohou nastat při vyřizování reklamací a vést ke sporům se spotřebiteli, popř. k sankcím ze strany České obchodní inspekce. Na semináři bude podrobně probráno, za jaké vady prodávající odpovídá, kdo musí prokázat příčinu vady, jaká práva má zákazník a kdy může odstoupit od smlouvy. Dále v jakých lhůtách lze zboží reklamovat, co vše musí podnikatel splnit, jaké má povinnosti a jaká potvrzení musí spotřebiteli vydat při vyřizování reklamace. Součástí semináře bude i diskuze nad vašimi dotazy.

Přínos pro účastníky:

Podrobná znalost této problematiky sníží riziko:

  • nepřizpůsobení obchodních podmínek, reklamačních řádů a smluv platným zákonům;
  • vzniku chyb, které mohou nastat při vyřizování reklamací;
  • uvádění nepřesných či neúplných informací v reklamačních řádech, ve smlouvách a v obchodních podmínkách;
  • sankcí ze strany státních dozorových orgánů (ČOI, ŽÚ atd.);
  • sporů se spotřebiteli a z toho plynoucí ztráty zákazníků, negativní reklamy či soudních sporů.

Program:

  • hlavní rozdíly mezi nároky, které může po prodejci při reklamaci zboží požadovat spotřebitel, a nároky, které má prodejce vůči svému dodavateli,
  • rozdíl mezi zákonnou odpovědností za vady a zárukou za jakost dle NOZ, lhůty pro uplatnění práv spotřebitelem,
  • za jaké vady prodávající odpovídá, kdo prokazuje příčinu vady
  • informační povinnosti prodávajícího,
  • kdy může spotřebitel požadovat opravu, výměnu, slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy,
  • kdo přijímá a vyřizuje reklamaci,
  • délka a způsob vyřizování reklamace, doklady potřebné k uplatnění reklamace, jednotlivé povinnosti prodejce a spotřebitele,
  • zákonné náležitosti reklamačního protokolu, potvrzení o vyřízení či zamítnutí reklamace, otázka uplatňování nákladů při oprávněné a neoprávněné reklamaci,
  • diskuse nad problémy aktuálně řešenými v praxi.

Registrace a kontakt

Registrovat se můžete na http://gle.cz/prihlaska-na-seminare-v-praze/

Tel. číslo – 224 241 589, 773 200 870

Email:

Cena pro členy OHK Olomouc

  • 1 590 Kč
  • 1 490 Kč za každého dalšího účastníka ze stejné firmy

V ceně semináře

  1. Seminář v rozsahu 5 hodin

09:15 – 14:45 (registrace, výklad, diskuze, přestávky)

  1. Tištěný materiál – nejdůležitější z platných zákonů – výtah nejdůležitějších zákonných ustanovení týkajících se povinností a práv podnikatelů a spotřebitelů
  2. Občerstvení
  3. Certifikát o účasti na semináři

Date

14 Čvn 2017

Time

9:15 - 14:45

Cena

1590 Kč/1490 Kč za každého dalšího účastníka ze stejné firmy

Místo

BEA centrum
tř. Kosmonautů 1288/1, Olomouc
Kategorie

Next Event

X
Menu