Konference

Tématem letošní konference E-commerce Forum bude Růst v e-commerce.  Na akci vystoupí spíkři z celého světa, včetně zástupců českých firem.

Na letošní konferenci E-commerce Forum, jedné z nejvýznamnějších akcí v oblasti e-commerce v České republice, vystoupí řečníci z celého světa, včetně zástupců nejúspěšnějších českých firem. O svých zkušenostech budou hovořit zástupce brazilského “Amazonu” firmy VTEX, tureckého fenoménu HepsiBurada nebo rumunského e-hopu s módou Answear. Z českých firem na akci vystoupí například řečníci společností Alza, Notino, Zásilkovna, Zoot, Pilulka, Alensa, Footshop nebo Different, doplní je řečníci internetových gigantů Seznam a Google. Hlavním tématem již 11. ročníku konference bude Růst v e-commerce”. Součástí budou odborné workshopy, panelová diskuze českých e-commerce lídrů, zahraniční panel nebo diskuse o budoucnosti souvisejících služeb, jakými jsou balení a skladování zboží nebo dokonce účetnictví. E-commerce Forum se koná ve dnech 12. a 13. června v Olomouci.

Rozdělení konference na společný blok přednášek a následné série workshopů, ze kterých si účastníci mohou sami vybrat, se nám osvědčilo už v minulých letech. Účastníci si tak sestaví program podle svých konkrétních zájmů,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel spolupořádající asociace ADMEZ.

Na konferenci vystoupí se svými příběhy, které se budou točit kolem hlavního tématu Růst v e-commerce, více než 30 řečníků. Je to například Rafael Campos z VTEXU, firma je považovaná za brazilský Amazon, Ismail Parsa z tureckého e-shopu HepsiBurada nebo Raluca Radu z rumunské firmy Anwear, zaměřené na módu. Alzu bude zastupovat místopředseda představenstva Tomáš Havryluk, Zoot CEO Ladislav Trpák, Alensu ředitel marketingu Jan Jelínek, dále pak na akci vystoupí Michal Hamáček z Pilulky, Oldřich Dostál z Notina, Jiří Hlavenka, zakladatel Kiwi.com nebo František Štrupl z Googlu a mnoho dalších.

Kompletní informace o konferenci naleznete zde: http://ecommerceforum.cz/.

Pořadatelé letošního ročníku konference jsou asociace ADMEZ a Zásilkovna, jedna z nejrychleji se rozvíjejících společností v české e-commerce.  V současnosti disponuje více než 2000 výdejních míst v deseti zemích Evropy a její zakladatelka Simona Kijonková bude se svým příběhem jedním z řečníků konference.

Kontakt:

Kamil Chalupa

kamil.chalupa@dark-side.cz

602 865 834

O asociaci ADMEZ

ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesním sdružením firem podnikajících v přímém marketingu a prodeji na dálku. Je členem Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). ADMEZ kromě konferencí organizuje vzdělávací a poradenské aktivity v rámci tzv. E-shop clubu, rozvíjí řadu projektů pro call centra nebo spolupořádá soutěž IMC Czech Awards. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.

O společnosti Zásilkovna.cz

Zásilkovna je ryze český franšízový logistický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna má aktuálně 2000 výdejních míst v celé střední a východní Evropě, kde spolupracuje s více než 18 000 e-shopy. Zásilkovna také nabízí levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu. E-shopy tak mohou posílat své zásilky nejen po celém Česku a Slovensku, ale také do Maďarska, Rumunska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie či na Ukrajinu. K letošnímu roku Zásilkovna přepravila více než 15 milionů zásilek.

Pozvánka od řečníků:

 

Menu